Proces zamawiania

Kupując nowy bądź odnawiając obecnie posiadany e-podpis zostaniesz zaproszony do jednego z naszych Punktów Rejestracji w celu zweryfikowania Twojej tożsamości. Wizyta w Punkcie Rejestracji zajmie Ci około 15 minut.

Pamiętaj, że odnowienie zdalne podpisu nie wymaga wizyty w Punkcie Rejestracji.

 

Zobacz jak wygląda proces:

  1. Wybierz i skonfiguruj swój e-podpis

    Nasze kwalifikowane usługi są w pełni zgodne z Europejskim Rozporządzeniem eIDAS

  2. Zamów swój e-podpis

    Zarejestruj się i wypełnij formularz. Wybierz Punkt Rejestracji.

    Jeśli kupujesz jako firma (konto firmowe) pamiętaj o skompletowaniu przed wizytą niezbędnych dokumentów do podpisania umowy ramowej.

  3. Umów się na wizytę w Punkcie Rejestracji

  4. Opłać zamówienie dokonując przelewu

    Prosimy o dokonywanie wpłat po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu spotkania w Punkcie Rejestracji. Dane do przelewu dostaniesz po dokonania zamówienia.

  5. Wydrukuj potwierdzenie wykonania przelewu

    Nie zapomnij zabrać potwierdzenia na spotkanie w Punkcie Rejestracji.

  6. Przejdź na umówione spotkanie i odbierz swój e-podpis

    Przejdź na umówione spotkanie i odbierz swój e-podpis

    W trakcie odbioru certyfikatu należy przedłożyć ważny dokument tożsamości: dowód osobisty lub paszport. Na dzień dzisiejszy nie jest możliwa weryfikacja tożsamości poprzez aplikację mObywatel 2.0 lub kartę stałego pobytu. Aktualnie trwają prace nad uwzględnieniem zmian prawnych w zakresie stosowania aplikacji mObywatel. O zmianach będziemy informować na stronie.