RSS|
O nas Produkty i usługi Poradnik dla klienta Cennik Baza wiedzy Repozytorium Kontakt top
Jak kupić e-podpis

Gdzie można uzyskać kwalifikowany certyfikat podpisu elektronicznego?

  • Kwalifikowany certyfikat służący do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego można uzyskać w Punktach Rejestracji (PR) znajdujących się w największych miastach w trakcie jednej wizyty po wcześniejszym zarejestrowaniu się i złożeniu zamówienia w Elektronicznym Punkcie Rejestracji.

·         Wykaz lokalizacji Punktów Rejestracji

Jak uzyskać kwalifikowany certyfikat podpisu elektronicznego?

1.     Procedurę uzyskania kwalifikowanego certyfikatu należy rozpocząć od wypełnienia formularzy. Formularze można przesłać w formie elektronicznej korzystając z Elektronicznego Punktu Rejestracji (EPR) 

2.     Następnie, w celu podpisania umowy należy z dokumentami tożsamości i pozostałymi wymaganymi dokumentami opisanymi szczegółowo w Przewodniku dla Klienta, umówić się telefonicznie z Inspektorem ds. Rejestracji w jednym z Punktów Rejestracji (PR).

3.     W PR certyfikat kwalifikowany jest wydawany w ciągu kilkunastu minut od podpisania umowy.

Początkowa data ważności certyfikatu ustalana jest indywidualnie w zależności od potrzeb Klienta. Pozwala to na wcześniejszy zakup certyfikatu wykorzystywanego w wybranym, późniejszym okresie. Certyfikaty wystawiane są na okres 12 bądź 24 miesięcy.

Uwaga!
Uprzejmie informujemy, że nie weryfikujemy wniosków oraz formularzy przesyłanych faxem oraz e-mailem.

Przed wizytą w Punkcie Rejestracji prosimy o telefoniczne ustalenie terminu z Inspektorem ds. Rejestracji.

Infolinia: +48 22 464 7979 w godz.7:00 – 16:30
Zespół PWPW Technologie IT

Wydrukuj stronę Wersja do druku